اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

عکسهای نوزادی و نوپایی اشکان

1394/3/9 12:20
664 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگرد ششم

If the picture does not load, press F5!If the picture does not load, press F5!

ماهگرد هفتم ، تازه داشتی چهار دست و پا میرفتی بغل

ماهگرد هشتم

ماهگرد نهم

ماهگرد دهم

ماهگرد یازدهم

ماهگرد چهاردهم،دوست داشتی فلفل بزرگ و با دندونت گاز بزنی

عاشق بازی کردن وسط دو تا مبل بودیبغل

ماهگرد پانزدهم ، به شدت عاشق کتاب خوندن بودی اما کتاب و برعکس میگرفتیخندونک

ماهگرد شانزدهم ، اینجا از شاه حسین برگشتیم و فندق من خسته است

ماهگرد هفدهم ، عاشق مرواریدهات بودم بغل

میخواستی با مامان جون تماس بگیری

از جشن تولد هستی برگشتیم و شما از خواب بیدار شدی گلمبوس

پسندها (6)

نظرات (9)

رویــــا
7 خرداد 94 2:33
اشکان جونم همه ماه گرداتو دیدم خاله ایشالله ۱۲۰ ساله بشی ..قربونت بشم خیلی نازی ..مامان گلم خدا اشکان جونم رو براتون نگه داره و همیشه شاهد موفقیت هاش باشین ...مرسی عزیزم که دعوتم کردی وبلاگتون محشره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسی رویا جان.فدات خدا نکنه خاله جونی خدا فرشته های گل تو را براتون حفظشون کنه.خیلی ماهن ممنونم که دعوتم را پذیرفتید.
سما مامان فرشته ها
7 خرداد 94 8:54
الهی خاله فدات شه فسقلی خودم خخخخخخ کتابو برعکس میگیرفتهآخه مهتاب بچه ی 9ماه رو سرشو گیره میبندن؟فلفل خوردنت نوش جونت عشق خاله مامانی از طرف من اشکان جونمو ببوس
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم. خخخخخخخخخخخخخخخ سما نگو بچه 9 ماهه بگو پسر بچه شما هم ارشیا و مرسانا رو ببوس
مامان ریحانه
7 خرداد 94 9:09
اااااااای جاااااااااانم مهتاب جون ناز پسر قند عسلت چقدر ناز وخوشگل بوده البته الانم هست خواهر الهی فدای بازی کردن بین دو مبلش بشم که چه منطقه ی امنی واسه خودش درست کرده راستی مهتاب جون اونجا خیار میخوره یا فلفله از طرف من ببووووووس شازده پسرو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
چشات خوشگل میبینه ریحانه جونم نه عزیزم داره فلفل گاز میزنه.عاشق اون صدای خرچ کردنش بود تو هم نازنین جونمو ببوس ریحانه گل
عمه فروغ
7 خرداد 94 15:45
به به چه گذر زمان زیباییای جوووووووووووونم اشکان رو ببین که ماه به ماهتر شده عاشق اون عکس ماه نهم شدم با اون گیره های رو سرش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فروغ جونم مرسی.من خودم وقتی به عکس سالهای قبل نگاه میکنم دلم واسه اونروزها تنگ میشه. فدات بشم عزیزم
مامان غزل و بابا امير حسين
7 خرداد 94 16:49
سلام دوست خوبم خوشحال ميشم پيش منم بيايد با افتخار لينكشديد لطفا شما هم بلينكيد.
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
حتماً عزیزم. لطف کردین
سما مامان مرسانا
8 خرداد 94 16:26
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
سما مامان فرشته ها
11 خرداد 94 11:04
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان مهدیه
16 خرداد 94 11:36
الهی اشکان چه قدر نازو ملوس بوده ...البته الانم هست. مهتاب جان خوشگلیه اشکان کار دستت میده ها!!!!!!خاطرخاه زیاد خاهد داشت. مهتاب جووونم عاشق اون عکسشم که گیره داره.وقتی رو پروفایلت تو گوشی دیدم یه درصد فک نکردم اشکانه.عینه دختر میمونه.قربونش برم همه عکساش و ماهگرداش عالی و فوقالعاده بودن
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
چشات خوشگل و ناز میبینن مهدیه جونم. البته الیار جونم هم دست کمی از اشکان نداره واقعا ناز و ملوس و خوشگله الهی فداش بشممممممممممم من من قبل از اینکه اشکان بدنیا بیاد عاشق دختر بودم اما الان پسرها را بیشتر دوست دارم البته چند تایی دخترکوچولو هستند که عاشقشون هستم . راستی مهدیه جون دیروز شهر شما ناهار افتاده بودیم مامانی ببوس الیار خوشگلمو
مامان فرخنده
17 خرداد 94 8:50
اشكان جون ناز چه زود گذشت وبزرگ شدي مهتاب جون توي اون عكس كه گل سر زده چقدر شكل دخترها شده بچه بعديت حتما دختره شك نكن خوشگل ناز
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
آره فرخنده جون واقعا خیلی زود گذشت. ما مادرها با بچه هامون گذشت زمان و احساس نمی کنیم و فکر کنم اگر بچه ها ازدواج هم بکنند فکر میکنیم همین دیروز بود که بدنیا اومدند. مادر بودن خیییییییلی خوبه فرخنده جونم ممنونم از تعریفت خاله جون من هم به مامانم میگم آبجی میخوام اما حرفمو گوش نمیکنه میترسه اونم پسر باشه و مامانم دیگه نتونه از پسمون بر بیاد ، ایشالا وقتی خودت پسردار شدی میفهمی مامانم منظورش چیه