اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

عکسهای اشکان 20 ماهه در آذربایجان

1394/3/17 7:30
320 بازدید
اشتراک گذاری

اشکان 20 ماهه در شهر مینگه چویر آذربایجان (شهر واقعا زیبایی بود)

گونل ، علی و اشکان

باغ حیدر علی اف

دایی سعید

دریای خزر (کشور آذربایجان)

تا حالا دیدین کسی چهار دست و پا تو پارک راه بره خنده

پسر مو فرفری من

پسر مو فرفری اخموی من بغل باباجون که داره واسه گرفتن دوربین از من التماس میکنه

از اینکه بغلت کردن ناراحتی و لبهاتو آویزون کردی

پسندها (5)

نظرات (5)

سما مامان مرسانا
12 خرداد 94 20:48
سلام مهتاب جون فداى اشكان جونم بشم ببين چجورى داره نق ميزنه تو عكس 7اميدوارم بهت خوش گذشته باشه عزيزززززززززززم عكس ها واقعا فوق العاده بودن زنده و سلامت باشى اشكان خان
مامان راحله
16 خرداد 94 15:24
سلام عزیزم ... هزار تا بوس برات فرستادم
مامان فرخنده
17 خرداد 94 8:47
اي جانم كوچولو بود چه موهاش فر بود عزيززززززززززم معلئمه شهر قشنگي بود وبهتون خوش گذشته
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
آره موهاش خیلی فرفری بود و من دلم میخواست فر نداشته باشه الان که دیگه فر نیست دلم میخواد دوباره اون شکلی باشه دوستت دارم خاله فرخنده جونم ملیسای خوشگلم رو ببوس
مامان ریحانه
17 خرداد 94 12:18
سلام مهتاب جون عکسهای اشکان جون خیلی نازه فدای اخم کردنش با اخمم ناز میشه خیلی باحال تو پارک چهار دست و پا میره راستی مهتاب جون اونایی که اشکانو بغل کردن از یه خونوادن ببوووووووووووووس اشکان نازمو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام ریحانه گلم . خدا نکنه خاله جون. بله عزیزم از یک خانواده ان . بووووووووووووس واسه نازی کوچولو و مامان گلش
عمه فروغ
17 خرداد 94 12:40
ای جونم چه عکس های خوشگلی معلومه که بهتون خوش گذشته همیشه به شادی
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنون فروغ جون.آره جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت