اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

تولد 5 سالگی پسر گلم اشکان

1394/4/22 10:00
951 بازدید
اشتراک گذاری

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

 

روزها و ماهها و سالها از پی هم میگذرند و پسرک من هر روز بزرگ و بزرگتر میشه،هم خودش هم حرفهاش و هم نگاهش وسیعتر و سؤالاتش بیشتر و بیشتر و در این میان گاهی اوقات این خودشه که به سؤالات خودش جواب میده ، خدایا هزاران مرتبه شکر بخاطر همه داشته هایم و نداشته هایم . اگر دادی لطف کردی و اگر ندادی مصلحت بوده اما این هدیه ناب و خالص برایم از همه نداشته هایم بهتر و برتر است و ازت میخوام تا مثل همیشه کمکم کنی تا از این هدیه بزرگ به خوبی نگهداری کنم و بسوی خوبیها سوق بدهم و هر روز بیشتر از دیروز شاهد موفقیت و پیشرفتش باشم.روزی که به من یک پسر بچه هدیه دادی خیلی ترسیدم چون همیشه فکر میکردم مسئولیت پرورش و نگهداری  یک پسر بچه خیلی سنگین تر و سخت تر از دخترهاست و از آنجایی که خودم را در قبال این مسئولیت ضعیفتر میدونستم نگران بودم اما الان خیلی راضیم و هر روز بخاطر این هدیه تو را سپاس میگویم .

الان دقیقا 5 سال از آنروزی که پسرک را به من سپردی میگذرد و من بسیار خرسندم که پسری دارم با یک دنیا شیطنت و یک دنیا مهربونی تو دلش .

A  s  h  k  a  n

این حروف زیبا از پنج سال پیش شدند دنیای من

تیر ماه

و  تیر ماه برایم خاطره انگیزترین و زیباترین ماه دنیا

22

و عدد 22 یکی از اعداد محبوب و دوست داشتنی من

تیر ماه را دوست دارم با همه گرمایش،چون تو این ماه قشنگ خداوند فرشته ای مهربان بر من هدیه داد و این فرشته مهربون گرمای دوچندانی بر زندگی من بخشید و مرا به زیستن واداشت.الان من با وجود پسر نازنینم نفس میکشم و دنیا را زیبا و زیباتر میبینم .

پسر قشنگ مامان این روز بزرگ را به تو عزیزتر از جانم تبریک میگم و امیدوارم همه سالهای زندگیت پر از خوبیها و خوشیها و موفقیتها و پیشرفتها باشد . دوستت دارم و دوستت خواهم داشت دردانه مادر .بغلبوسبغل

عزیزدلم به دلیل مصادف بودن تولدت با اواخر ماه رمضان قرارمون بر این شد که روز تولدت رو در اول مرداد ماه جشن بگیریم و خاله ها و عمه ها و دایی و زندایی رو به پیشنهاد خودت دعوت کنیم تا در این جشن بزرگ ما شرکت کنند . امیدوارم ما رو ببخشی که نتونستیم دقیقا در روز مولودت برات جشن بگیریم.

 

پسندها (8)

نظرات (16)

مامان ریحانه
22 تیر 94 15:51
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت، قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
خاله ریحانه گلم ممنون به خاطر متن زیبایت و تبریک صمیمانه ات دوستت دارم
عمه فروغ
22 تیر 94 18:02
5 بهار زندگیت مبارک اشکان گلم 100 سال به این سال ها الهی که همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه بهترین ها رو برات آرزومندم عزیزم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
عمه فروغ مهربون و دوست داشتنی ممنونم به خاطر دعای قشنگت
مامان راحله
23 تیر 94 17:17
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسی گلم عید شما هم مبارک باشه عزیزم
مامان مبینا
23 تیر 94 18:58
عزیزم جلو جلو عیدتون مباااااااااااااااااااااااارک
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فداااااااااااات
فاطی مامان سان آی
24 تیر 94 12:18
الهى خاله فدات شه,تولدت مبارک.خيلى دوستت دارم پسرخاله
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسی خاله جونم ما هم دوستت داریم
مامان ریحانه
24 تیر 94 15:29
خصوصی مهتاب گلم
تک دختر مامانش
24 تیر 94 15:44
سلام خاله جان. کجایید? دلمون واسه شما تنگ شده بود.
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام کوثر جون گرفتار بودم خاله.میام پیشت
فاطی مامان سان آی
24 تیر 94 15:59
الهی خاله فدات شه:تولدت مبارک عزیزم.خیلی دوستت دارم پسرخاله
مامان مهدیه
26 تیر 94 18:14
salam ashkan jan .tabrik migam enshala 120sal shad va salem zire saye maman baba zende bashi va be arezoohat beresi.
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
salam khaleh mahdie.mamnunam azatoon be khatere doaye gashangetoon.
محمدامین
30 تیر 94 16:40
سلام دعوتیدب وب جدیدم.
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 18:00
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
مامانی(برای دخترم زهرا)
23 مرداد 94 5:56
سلام عزیزم تولد 5سالگی گل پسرت مبارک
مامانی(برای دخترم زهرا)
5 شهریور 94 19:10
سلام میلاد امام هشتم مبارک انشاا زیر سایش سلامت و شاد باشین
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدااااااااااااااااااااااااااااات
مامان فرخنده
8 شهریور 94 8:23
سلام مهتاب جون باكلي تاخير وشرمندگي تولد اشكان جون مبارك باشه دامادبشه عزيززززززززززم ببخشيد دير شد اومدم وبت كلي گرفتار بودم شما به بزرگواريت ببخش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فداااااااااات فرخنده جون
عمه فروغ
26 شهریور 94 17:46
سلام مهتاب جون خوب هستید؟اشکان خوبه؟ خیلی وقته پست جدید نذاشتید؟کم پیدایید؟
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام فروغ گلم.ممنون .خوبیم خواهر. شما خوبید؟آرشیدا گلی خوبه؟میام به زودی.
مامان ریحانه
28 شهریور 94 23:31
سلام مهتاب جون خوبی عزیزم اشکان جونم خوبه میگم مهتاب جون دیگه کم پیدا شدی پست نمیذاری نگرانت شدم دوست خوبم زود بیا و از حال و هوای این روزهاتون بنویس منتظرم فدای تو