اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

تقدیم به پسر گلم اشکان

1389/4/15 12:11
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

من امروز 1393/07/20 داشتم تو اینترنت گشت میزدم و دنبال ترانه خوب واسه تو بودم که با این وبلاگ آشنا شدم و تصمیم گرفتم واسه تو هم یک وبلاگ ایجاد کنم تا وقتی بزرگ شدی تو هم بخونی و از شیرینی دوران کودکیت با خبر باشی و ببینی که مامانی چقدر دوستت داره و به فکرته عزیزززززززززززززم   خیییییییییییییییییلی دوست دارم  niniweblog.com

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سما مامان مرسانا
20 مهر 93 13:56
سلام گلم به جمع ني ني وبلاگي ها خوش اومدي عزيزم اگه دوست داشتي به منم سربزن لينكي تو هم بلينك بوووووووووووس براي پسر جونمون
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم عزيزم.چشم حتما سر ميزنم.