اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

تقدیم به همه کودکان ناز و پسر عزیزم

1393/11/7 11:46
783 بازدید
اشتراک گذاری

مینویسم سرشار از عشق برای تویی که همیشه ... تنها مخاطب خاصّ دل نوشته ‌های ِ منی !!!
برای تو که بخوانی !!!
بدانی !!!
دوست داشتنت در من بی‌انتهاست ....

برای تو...
هرچیزی رو جا به جا میکنم..
حتی ماه را از اسمان به زمین خواهم اورد تک ستاره قلب من...

اگر تو نبودي

جهان، بي خنده هاي تو معنا نخواهد داشت. اگر تو نباشي، هيچ بهاري ـ حتي اگر لبريز شکوفه باشد ـ ديدن ندارد.

اگر تو نبودي، باران ها همه دلگير مي شدند و هيچ مادري عاشقانه زير باران ها، بي چتر لبخند نمي زد. اگر تو نبودي، آسمان با همه حجم آبي اش، در چشم هاي هميشه خيس هر پدري، دلگيرتر از چهار ديواري کوچکي مي شد که به زنداني کوچک بيش نمي ماند.

اگر تو نبودي، شمعداني هاي لب پنجره، اين گونه زيبا گل نمي کردند و عطر سيب، ديگر معنايي نداشت.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت، نه هيچ مادري بهشتي مي شد.

اگر کودکان نبودند، شکوفه هاي زندگي به بهار نمي رسيدند و خانواده، بي مفهوم ترين واژه اي مي شد که در لغت نامه ها مي شد پيدا کني.

کودکان، باغچه هايي از اميدند که از شکوفه هاي انار لبريز است.

هر کودک، گلداني ست که از زيباترين گل هاي معطر، خانه ها را به نزديکت ترين بهارها گره زده است.

کودکان، نزديک ترين راه هاي رسيدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند.

کودکان، از تمام ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزديک ترند.

اگر روزي مي آمد که جهان خواب هيچ کودکي را نمي ديد، بي شک صداقت به آخر مي رسيد و دوستي و مهرباني، پشت اندوه هاي بزرگ بزرگ سالي هامان گم مي شد.

اين روزها اگر عاشقانه سپري مي شوند، به عشق بودن شماست. دنيا با کودکان هميشه زيباست؛ زيباتر از همه روزهايي که سراغ داريم.

دنياي کودکانه، صميمي ترين دنيايي است که هر لحظه بارها آرزو مي کنيم تا کاش مي شد يک بار ديگر به اين دنياي کودکانه قدم بگذاريم!

کاش دنيا هميشه کودک بماند و کودکانه ترانه هاي عاشقانه اش را لالايي شب هاي بي خوابي مان کند!

کاش دنيا به زيبايي روزهاي کودکي مي شد!

کاش کودکان، صميميتشان را همچون دوستي هاي بي ريايشان فراگير مي کردند.

کاش دنيا سراسر کودکانه مي شد و ما کودک

کـــــــــــــــــــــــــــــــــاش

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان ریحانه
7 بهمن 93 12:09
مهتاب جون خودت که سرپا احساسی و شاعرانه تر از ما می نگاری آنوقت ما را خجالت زده میکنی خیلی بیانت از کودک زیبا بود و واقعا مادر به این با احساسی احسنت و آفرین داره و ممنون که همه کودکان را خطاب قرار دادی مامان نمونه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
خواهرجون اينو خودم ميدونم كه به پاي شما نميرسم.اما بالاخره شرمنده فرموديد. من نسبت به همه كودكان معصوم ارادت خاص دارم.فداي همه شون بشم كه اگه نبودند بالاخره از دست اين روزگار دق ميكرديم . ببوس روي ماه خودتو و نازنين جونمو
عمه فروغ
7 بهمن 93 12:47
مهتاب جون خيلي زيبا بود اين متن ان شاا.. خدا همه بچه ها رو و گل پسر شما رو هم حفظ کنه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فداي فروغ جونم بشم با اين دعاي خوبشون كه در حق بچه ها و اشكان جونم كردند.مرسي عزيزم. ببوس گل روي آرشيداجون رو كه ميخواد بزرگ بشه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 بهمن 93 19:59
الهی خدا همه ی بچه ها و پسر ناز شما رو سالم نگه داره واقعا دنیا فقط با بچه ها زیباست
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسي خانومي از دعاي خوبت. آره واقعا دنيا با بچه ها زيباست روي ماه زهرا كوچولو رو ببوس
مامان مینا
7 بهمن 93 20:24
قربون همه بچه های دنیا که مارو اسیر خودشون کردن
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنون مينا جونم.اسير شدن به دست بچه ها هم شيرينيهاي خاص خودش را داره.ايشالا دامن اونايي كه دارن حسرت بچه رو ميكشند هم بگيره و اونا هم طعم اسير شدن در دست بچه رو بچشند.الهي آمين. ببوس روي ماه الينا جونم رو كه اسيرش شدي
سما مامان مرسانا
8 بهمن 93 10:24
سلام عزيززززز دلم چه قشنگ نوشتى مادر به اين احساسى تا حالا نديده بودم ماشالا ريحانه جوووووون هم هميشه اول از همه نظر ميده مراقب خودتون باشيد دوستون دارم ببوس اون روى ماه گل پسرى رو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام گلم . مرسی یعنی فقط من مامان با احساسم . شک ندارم همه مامانها همینجوریند ریحانه جون عزیز ما هستند و همیشه اولین هستند،من که خیییییییییییییلی دوسشون دارم . شما هم روی گل مرسانا و ارشیای گل رو ببوس سما جونم سماجونم این وبلاگت رو چیکار کردی من که نمیتونم برم تو وبلاگت.کامل باز نمیشه
مامان راحله
8 بهمن 93 12:43
سلام گلم . با افتخار لینک شدید
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزیزم . لطف دارید
مامان سولماز
11 بهمن 93 19:01
سلام عزيززززززم امير زمينى شد.
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم.واي چه خبر خوبي.مباركه ماماني.
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 12:28
واقعا زيبا نوشته بودين موفق باشيد و سلامت به ما هم سر بزنيد
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم عزیزم میام پیشتون
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 13:12
دوست عزيز.....اگه با تبادل لينك موافق بودين حتما خبر بدين
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
حتما عزيزم.چرا كه نه
مينا مامان اميرعلي
14 بهمن 93 11:52
پس با اجازتون من لينكتون كردم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
لطف كردي عزيزم.بوس واسه اميرعلي