اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

مهربونیهای اشکان

1393/11/19 8:31
408 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرکوچولوی من

 امروز اومدم تا برات از خودت بنویسم ، از خودت که امید زندگی من هستی ، از تو که تمام هستی من هستی،از تو که با بودنت زندگی یکنواخت و تکراری رو برامون پر از خاطره کردی تنها با وجود توست که زندگیمان تکراری نیست.هر روزم با تو رنگ دیگری به خود میگیرد  . بهار نزدیک است و من با بودن تو در کنارم هر روزم را بهار میدانم و تو که باشی دنیا برایم بوی گلهای بهاری را میدهد و دوست دارم هر روز با تو نفس بکشم . دوست دارم لحظه هایی که از خواب بیدار میشوم در کنارم باشی و من با گرمی دستهای کوچولوی تو که صورتم را لمس میکند از خواب بیدار شوم باور کن آن روزها برایم خیییییییییییلی شیرین و دلچسب است .

و اما میخوام از شیرین زبونیها و مهربونیهات بگم گلم

چند روز پیش خونمون مهمون داشتیم (خاله ناهید) ، خاله ناهید همسایه خاله مامان(من) هست که از بچگی پدرو مادرش رو از دست داده و تنها زندگی میکنه و گاهی وقتها خونه ما هم میاد . و چون تو میدونی که اون هیچکس و نداره باهاش خیلی مهربون هستی و وقتی میاد خونه ما با اینکه زیاد دوستش نداری،چون تو رو اذیت میکنه اما دل مهربونت راضی نمیشه که از خونه ما بره و دلت میخواد همیشه پیش ما بمونه . میگی مامانی خاله ناهید منو اذیت میکنه اما بهش نگیا ، ناراحت میشه . اینبار که اومده بود پا پیچت شده بود و میگفت که اشکان من میخوام مامان تو بشم و من تو آشپزخونه بودم که یه هو یک صدای بلند از طرف تو شنیدم که داشتی داد میزدی و میگفتی من نمیخوام تو مامان من بشی ، من خودم مامان دارم . اومدم میگم پسرم خاله ناهید مهمون ماست و تو نباید باهاش اونجوری رفتار کنی چی میشه داره باهات بازی میکنه حالا تو ، تو بازی فکر کن اون مامانته و تو با صدای بلند دستاتو میکوبیدی به هم و میگفتی مامانی من صدبار بهت گفتم که تو رو با هیچکس عوض نمیکنم حالا خاله ناهید واسه چی میخواد مامان من بشه و داشتی گریه میکردی ، الهی قربون دل کوچیک و مهربونت بشم که حتی تو بازی هم نمیخوای کس دیگه مامانت بشه بغلبغلبغل

چند وقتیست که بازم سرما خوردی و چیزی نمیخوری و من گاهی وقتها واست جوجه کباب درست میکنم تا شاید بخوری . دیروز واست درست کردم و آوردم که بخوری ، میگی مامانی به نظرت کبابهای کی خوشمزه میشه من هم با اعتماد کامل میگم خوب معلومه مامانی یعنی من چشمک دوباره میپرسی مامان جون خوب درست میکنه یا تو ؟ و من : خوب پسرم مامان جون هم خوب درست میکنه و شما پسر نازم با دستهای کوچیکت دستهای منو نوازش کردی و لبخند رو لبت اومد و من با تعجب تعجب چی شده پسرم ؟ و شما : آخه در مورد مامان جون من خوب حرف زدی و من از اینکه پسرم چقدر قدردان زحمات مامان جونش هست خوشحال شدم و بوسه بارونت کردم . البته اینم بگم که پسرعزیزم شما هم تو خیلی مواقع من و از سر تا نوک پاهام بوسه بارون میکنی و میگی مامانی خییییییییییییلی دوست دارم و من هم عاشقانه بهت میگم من هم دوست دارم . الهی فدات بشممممممممممم من بغل

در اثر سرماخوردگی تند تند سرفه میکنی و میگی معده ام درد میکنه و من با تعجب تعجب میگم معده ات کجاست و توی ووروجک میدونی که معده و شکم با هم فرق میکنند میخندی و میگی نه از بس سرفه کردم شکمم درد میکنه .

پسرم عاشق نماز خوندن و دعا کردنی ، وقتی بهت میگم دعا میکنم مثلا یک اتفاق خوب بیفته و یا بهت میگم دعا کن میگی : خدا اینجوری که نمیشنوه باید تو نماز باهاش حرف بزنی .بوس

اشکان در 18 ماهگی (در حال صحبت با خدا)

پسر گلم دیروز از مهد رفته بودین اردوی علمی ،  محیط زیست و موزه حیوانات خشک شده و تو هم که عاشق حیوانات هستی خیییییییییییییییییلی ذوق کرده بودی و کلی از حیوانات بازدید کرده بودید و ازتون عکس گرفتند که بعدا برات میذارم . و نیز رفته بودید آتش نشانی و کلی در مورد ایمنی چیزایی یاد گرفته بودی اومدی به من میگی مامانی هر موقع با آتش نشانی کار داشتی شماره 1 و 2 و 5 ، صد و بیست و پنج را بگیر و بهشون بگو ، الهی قربون هوشت برم که شماره آتش نشانی و یاد گرفتی و به من هم یاد دادی . 

پسر قشنگ من تا این لحظه 4 سال و 6 ماه و 27 روز سن دارد .

« خدایا به فرشتگانت بسپار که در لحظه لحظه نیایش خویش دوستان  و پسر مرا از یاد نبرند »

 

پسندها (13)

نظرات (22)

مامان علی
19 بهمن 93 12:13
فدای دل مهربونت که حاضر نیستی که کسی جز مامانت مادریت رو کنه امیدوارم سرماخوردگیت زود خوب بشه و اشتهات برگرده... امیدوارم تنت سالم و لبت خندون باشه.. ماشاالله به پسری که شماره آتش نشانی رو حفظ کرده ماشاالله
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام . خدا نکــــــــــــنه خاله جون ممنونم عزیزم شما لطف دارین یه عالمه بوووووووووووووووووووس واسه علی کوچولو
مامان ریحانه
19 بهمن 93 12:27
الهههههههههههی که من فدای دل مهربون دوستم بشم که اول متنشو چه با احساس نوشته مهتاب عزیزم دوباره میام این وروجک نمیذاره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
خدا نکــــــــــــنه ریحانه جونم شما همیشه نسبت به ما لطف داری . به نازنین جونم برس میگما این بچه ها فلیا از دست ما چی میکشند اشکان میگه مامانی من نمیخوام عکسمو بذاری نی نی لبلاگ بیا با من بازی کن
مامان ریحانه
19 بهمن 93 12:59
سلامی دوباره مهتاب جون این نازنین مگه میذاره جیغ میزنه میگه کامپیوتر و خاموش کن ببخشید عزیزم قربون آقا اشکان مهربون برم من که انقدر دلش مهربونه و دوست نداره کسی از دستش برنجه یعنی من عاشق این بچه هام اما خوب مهتاب جون بچم میدونه مامانی به مهربونی مامان مهتابش نمیتونه پیدا کنه به خاطر همین میگه من خودم مامان دارم الهی فدای شیرین زبونیهاش خدا کنه زود اشتهای گل پسرمون برگرده و بتونه از جوجه کبابهای خوشمزه ی مامان مهتاب جونش بخوره و جیگر خاله با اون صحبت کردنش با خدا من و دیونه ی خودش کرد پس مهتاب جون هر موقع اشکان گلم با خدای خودش صحبت کرد بگو با اون دل مهربونش به یاد ما هم باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی خاله مهربون گفتم که به خدا این بچه ها هم از دست ما خسته شدند با این لبلاگ نوشتنمون اما مگه ما دست برمیداریم ،همش میگیم بخاطر شماست خوب بچه هستند نمیفهمند دیگه ما داریم واسشون فداکاری می کنیم کاش مادر ما هم واسمون از این فداکاریها میکرد و واسمون خاطره می نوشت . بزرگ بشن و اینا رو بخونند شــــــــــاید بفهمند چشم عزیزم ، ما هم محتاج دعا هستیم . بووووووووووووووووووووووس واسه نازنین جونو و مامان گلش
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 بهمن 93 13:24
خوش بحالت عزیزم زهرا که هر کی ازش می پرسه دختر من میشی میگه"آیه"همون آره ی خودمون و جملش هم خیلی قشنگ بوده "مامانی صد بار بهت گفتم تو رو با هیچ کس عوض نمیکنم"
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
الهی فدای زهرا جونم بشم دخترا اینجورین منم یه خواهرزاده دارم که مامانش بهش میگه اگه اذیتم کنی میمیرم برمیگرده میگه خوب بمیر من هم میرم میمونم خونه اشکان و باهاش بازی میکنم بعد مامانش بهش میگه اونوقت کی مامانت میشه جواب میده خاله جون مامانم میشه و رو میکنه به من و میاد دستم رو میگیره و میگه مامانی بیا بریم و اینجاست که اشکان فوری میاد وسط و میگه این خاله جون توست و مامان منه. اما اشکان حتی یه لحظه هم راضی نمیشه که خاله جونش مامانش بشه نگران نباش دوستم پسرت که به دنیا بیاد تو رو با هیچکس عوض نمیکنه بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه زهرا جونم و مامان گلش
مامان ریحانه
19 بهمن 93 13:52
مهتاب جون آی گل گفتی پسرا خیلی مادرین یعنی وقتی یادم میاد پوریا هم هیچ وقت نمی خواست کس دیگه مامانش بشه ولی نازنین هم مثل خواهرزاده شما هر موقع بهش میگم من و اذیت میکنی من میمیرم دیگه مامان نداری میگه خوب بمیر خاله مامانم میشه عمه مامانم میشه این مامانم میشه اون مامانم میشه مهتاب جون باور کن می خوام سرم و بکوبم به دیوار به خاطر اینهمه ستمی که داره بهم میشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
اشكال نداره خواهر.لااقل يه حامي مثل پوريا خان داري.خداييش وقتي كسي به اشكان ميگه شبيه باباتي داد ميزنه و ميگه من قبط (فقط)شبيه مامانم هستم.آااااااااااااااااااي كيف ميكنم.
مامان راحله
19 بهمن 93 14:35
ماشالله به پسر باهوش .. ان شالله خدا شما و مامانی رو برای هم نگه داره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم راحله جون. نظر لطفتونه
سما مامان مرسانا و ارشيا
19 بهمن 93 14:37
سلام به عشقم مهتاب جووووووون و نفسم اشكان خان اشكان جووووووووون شما هم مثل ارشيا هستى مامانتو با هيچ كس عوض نميكنى الهى برات بميرم سرما خوردى اشكان جوووووووووووون شما فردا بزرگ شدى به همسرت خيلى محبت ميكنى مهتاب جووووووووووووووووووونم از طرف من شيطون رو ببوس
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام سما جونم.شرمنده ميكني ما رو پس ارشيا خان هم مثل اشكان مامانيه.راسته كه ميگن پسرها ماماني هستند و دخترا بابايي. صبر كن مرسانا بزرگ بشه اشكت رو در مياره فقط خدا كنه زن ذليل نشه بچم بوووووووووووووووووووووووس واسه ارشيا جونو و مرسانا گلي
مينا مامان اميرعلي
19 بهمن 93 15:46
الهي.............. خوب اينكه عاليه پسرت رو تو حساسه و فقط تورو ميخواد
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات شم عزيزم. من كه راضيم والا بوووووووووووووووووووس واسه امارعلي و مامان گلش
الهه مامان مبین
19 بهمن 93 17:39
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مررررررررررررررررسي گلم
مامان مینا
19 بهمن 93 18:29
سلام خانومی خوبین؟ فداش بشم که سرماخورده بود و چیزی نمیخورده جوجه کباب نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش جونت ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم که میگفته خدا که صداتو نمیشنوه باید سر نماز باهاش حرف بزنی فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات که مامانشو با کسی عوض نمیکنه ببوس اشکان ماهمونو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام ميناي عزيز.ممنونم گلم. خدا نكنه خاله مهربون پسره ديگه ،مامانيه ماماني بووووووووووووووس واسه الينا جون و مامان گلش
مامان ریحانه
19 بهمن 93 20:29
888888888888888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 888888888888888888 888888888888888888 ______8888888888 ____888888888888888 __888888822222228888 _88888822222222288888 888888222222222228888822228888 888882222222222222288222222222888 8888822222222222222222222222222288 _8888822222222222222222222222222_88 __88888222222222222222222222222__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888 ______8882222222222222222_____8888 _______888822222222222______888888 ________8888882222______88888888 _________888888_____888888888 __________88888888888888 ___________888888888 ____________8888888 _____________88888 ______________888 _______________8 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 _888888____888888 ___888888888888 تقدیم به اشکان جون و مامان مهربونش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات بشم ريحانه مهربون
مامان مهدیه
20 بهمن 93 9:08
الهی بمیرم سرما خوردیانشالا زود زود خوب میشی خوشحالم که از الان قدر مامانتو میدونیهزارتا صدافرین که شماره اتشنشانی رو بلدی...هورا اشکان عزیزم مهتاب جان تبریک میگم همچین قند عسلی داری خدا حفظش کنه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
خدا نكنه خاله جون. مهديه جونم ممنونم .شما نسبت به ما لطف دارين. بوووووووووووووووووووووووووووس واسه اليار جون و مامان گلش
مينا مامان اميرعلي
20 بهمن 93 10:45
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرررررررررررررررررررررسي ميناجون از اين همه لطفتون.
مامان الی
20 بهمن 93 17:41
سلام مهتاب جان از آشنایی با وبلاگ اشکان جون خوشحال شدم چه پسر نازنینی . همیشه سلامت و شاد باشه. لینک وبلاگ شما اضافه شد
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم. ممنونم از لطفتون گلم. شما هم به جمع دوستانمان اضافه شديد.
عمه فروغ
20 بهمن 93 23:58
سلام مهتاب جونم خوب هستید؟اشکان گلم خوبه؟ ای جوووووووووونم هزار ماشاا.. به اشکان مهربون و دوست داشتنی که این قدر مامانش رو دوست داره ان شاا.. همیشه قدر دان مامانت باشی و براش بهترین فرزند باشی ان شاا.. که کسالتت هم رفع بشه و همیشه تنت سالم باشه خوشحالم که اردوی علمی بهت خوش گذشته ان شاا.. همیشه موفق باشی
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام فروغ جون. ممنونم خاله جون . مامانم هم همیشه میگه خدا کنه وقتی بزرگ شد مثل الانش قدرشناس باشه. فعلا که خیییییییییییییییییلی قدرشناسی میکنه هم از من هم از مامانم ، دائم قربون صدقه مون میره و بوسه بارونمون میکنه بووووووووووووووووووووووس واسه آرشیدا جونو و عمه مهربونش
سما مامان مرسانا و ارشيا
21 بهمن 93 21:21
سلام عشقم خوبی؟مهتاب جووووووووووووووونم شما خوبی؟امیدوارم خوب خوب باشید گلم مطلب گزاشتم اگه بیای و نظر بزاری خوشحال میشم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
حتما گلم.
سحر
21 بهمن 93 21:35
سلام ابیجی خدا حفظ اش کنه براتsahar2014Y.mihanblog.comممنون میشم بهم سر بزنی
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم.ميام پيشت
سما مامان مرسانا و ارشيا
22 بهمن 93 16:04
........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ..............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ براى اشكان جونم و مامان جونش
سما مامان مرسانا
22 بهمن 93 19:15
مهتاب جون برو تو نى نى گپ درخواست دوستى دادم قبولش كن
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
قبول كردم عزيزم
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:38
چه پسره گلی دارین من اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و... بهم سر بزن خوش حالم کن
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنون.حتما
مامان الی
26 بهمن 93 14:33
عزیزم چه پسر مهربون و با احساسی اشالله همیشه سالم و شاد باشه و در کنار مامان و بابا پایدار باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم خاله جووووووووووووووون