اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

تولد یکسالگی نفسم ، اشکان

1390/5/20 16:0
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

                    Birthday Cat comment

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

عزیز دلم بدلیل اسباب کشی که داشتیم تولد یکسالگیتو مجبور شدیم بعد از یک ماه بگیریم . گلم امیدوارم این تاخیر را بر ما ببخشی . بوسبوسبوس به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است .

یک سال پیش در یک صبح تابستانی پسرکوچولویی از جنس عشق شکفته شد و پا به زندگیم نهاد....و با آمدنش آسمان و زمین را برایم بهشت کرد.و من به یمن برکت وجودش مادر شدم و لبریز از عشق وجودش .....

امروز سالروز میلاد توست،در کنار تمام داشته هایم،تنها تو،دلیل کافی خوشبختی ام هستی.شیرین من!نمیدانم به چه زبانی بابت تمام انچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگذار باشم.......

کیک تولد یکسالگی پسر گلم ؛مک کوئین 

طرح کیکت رو من و بابا انتخاب کردیم . امیدوارم خوشت بیاد عسلم

    

  

     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)