اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

سرودها و آموخته هاي اشكان

1393/8/27 22:41
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام به دوستان گلم و پسر قشنگم.

 

پسمل قشنگم اين روزها به دليل مشغله كاري و سماجت خودت كه هيچوقت نميذاري بيام سر تايپ نتونستم بيام و برات مطلب بذارم.عزيز دلم اين روزها شعر ها و سوره ها و مطالب زيادي از مهد ياد گرفتي و هر روز منو با خواندن اونا مشغول ميكني و من كلي كيف ميكنم وقتي پسملي شيرين زبونم اونا رو واسم ميخونه.

 

عزيز دلم سوره توحيد و ناس رو كاملا بلدي و هر روز واسم ميخوني.

 

سرود ملي و هم هر روز واسم ميخوني فقط به اينجاش كه ميرسي خيلي با مزه ميخوني و من ميگيرم كلي ماچ موچت ميكنم.ميگي پاينده جابي و جابدان.خيلي جدي هم ميخوني،فدات بشمممممممممم من.

 

شعر هايي كه تا حالا ياد گرفتي زيادند مثل سلام ،چراغ راهنمايي،پاييز،ورزش،بقيه شو هم بعدا واست مينويسم.

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان ریحانه
28 آبان 93 11:11
مامانش قربون این پسر شیرین زبون برم مننننننننننننننننننننن با اون پاینده جابی و جابدانش خداییش بچه ها خیلی با نمکن خدا برات اشکان جونو حفظ کنه از طرف خاله یه عالمه ببوسش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات بشممممممممممم عزيزم.ممنون از لطفت.شما هم نازنين جون و خييييييييلي ببوسش.
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 13:53
سلام خوشگل خاله خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟به به اشكان خان هم مردي شده براي خودش آفرين عزيزم مطلب گذاشتم گلم نظر يادت نره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
به به .سما جونم.نبودي خانمي!!!!! مرسي از لطفت.چشم اومدم.
عمه فروغ
28 آبان 93 20:04
سلام.هزار ماشاا.. به اشکان جون ای جووووووونم پسرمون کل یهم شعر بلده
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عمه مهربوووووووون.خوبيد؟ممنونم .شما لطف داريد.آرشيداكو٠ولو رو ببوسش از طرف ما.
✿مامان عاطفه✿
29 آبان 93 21:39
ممنون بهمون سر زدی در حال ویرایش وبلاگ بودم کلی پست ها را عدم نمایش زده بودم اگه بازم به وبمون بیای خوشحال میشیم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم.خواهش ميكنم.حتما