اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

يك روز بد

1393/8/19 16:22
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم.امروز هم اومدم تا يك داستان ديگه از زندگي گل پسرم رو واسش بنويسم:

 

سلام پسر ناز من.عزيزم تو ديشب تب كرده بودي و داشتي تو آتيش تبت ميسوختي و ماماني و نگران كرده بودي.الهي فداي اون چهره معصومت بشم كه وقتي تب ميكني معصومتر ميشي.گل من پژمرده شده بودي و من تا صبح پلك رو پلك نذاشتم و بدتر از همه اينكه صبح مجبور بودم برم سركار.آخه عزيز دلم امروز قرار بود به كارمندها مساعده بدم و اگه نميرفتم اون همه آدم و چشم انتظار ميذاشتم،واسه همين صبح زود تو رو سپردم به مامان جون و رفتم سركار.اما دلم همش پيش گل پسرم بود.بابايي هم كه خواب خواب بود و از هيچي خبر نداشت.

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان ریحانه
21 آبان 93 18:05
سلام مهتاب جون ایشالله که بلا دوره حالا حال اشکان جون چطوره الهههههههههی بمیرم برا اشکان جون که تب داشته عزیزم خیلی مواظبش باش و تبشم کنترل کن از طرف من ببوسش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام ريحانه جون.فدات بشم گلم.الان حالش خوبه ديگه.تو هم نازنين جون و ببوسش.راستي از احوالات نازنين جون هم بي خبرم نذار.
عمه فروغ
21 آبان 93 20:48
سلام.خدا نکنه اشکان مریض بشه ان شاا.. همیشه تنت سالم باشه گل پسر
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.قربونت عمه.آرشيدا جونم خوبه ؟ببوسش
مامان ثمین
22 آبان 93 12:34
سلام.مرسی که به وب دختری ما سرزدید.خدای مهربون گل پسرتون رو حفظ کنه.
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.خواهش ميكنم گلم.
سما مامان مرسانا
30 آبان 93 9:55
سلام خوشگلم خوبين؟؟؟؟؟مطلب نميذاريد من مطلب گذاشتم بيا ببين فقط نظر يادت نره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
حتما عزيزم.