اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

پنجاه و چهارمین ماهگرد اشکان

1393/10/22 11:15
694 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول از همه سلام میکنم به پسر قشنگم اشکان که همه وجودم را با عشق به خود پرکرده است . پسر قشنگم عاشقتم بغلبغلبغل

و حالا نوبت دوستان گلم هستش . سلام به روی ماهتون محبت

امروز به بهانه پنجاه و چهارمین ماهگرد زمینی شدن پسرم اومدم که واسش مطلب بذارم . پسر گلم امروز چهار و نیم سالت تموم شد و انگار که همین دیروز بود که به دنیا اومده بودی ، بعد از گذشت این همه مدت هنوز اون احساسی که هنگام متولد شدنت داشتم رو دارم و خییییییییییییییییلی خوشحالم که خدای مهربون فرشته نازنینی رو برای من هدیه داده و مـــــــــــــــرا به اسم مقدس مادر مزین فرموده.حس خیییییییییییییلی خوبی است حس مادر بودن .

پسر یکی یه دونه ام طی این مدت گاهی با شیرین کاریهات و شیرین زبونیهات خوشحالم کردی آرام و گاهی هم با خرابکاریهات و گیردادنات کلافه ام کردیخسته  اما با وجود همه اینها دوستت دارم و با هرنفست نفس میکشم . محبتاشکان جونم خیلی به من وابسته ای و اين موضوع منو نگران ميكنه و زمانی که هر دو خونه ایم یک روز نشده که من بدون اینکه تو کنارم باشی برم سر اجاق گاز و غذا درست کنم، همیشه خدا آویزون من هستی و میگی مامانی آخه تو چرا غذا درست میکنی ، بابا میاد درست میکنه دیگه ، تو بیا بریم با من بازی کن خندونک و این آویزون شدنت به قدری من و خسته میکنه که آخر شب که میرسه انگار کیلومترها پیاده راه رفتم و از پا درافتادم . اینا رو میگم که وقتی بزرگ شدی نگی که خوب چون من پسر مهربون بودم و همش کارهای خوب میکردم واسه همین مامانی من و انقدر دوست داشته و داره و هيچ زحمتي واسش نداشتم ،گرچه الان به حدي با معرفت و قدرداني كه از مامان جون بخاطر زحماتي كه واست ميكشه تشكر ميكني و ميپري بغلش و بوسش ميكني و میگی مامان جونم دوستت دارم .بغلبوسبوسبوس

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                

بقیه در ادامه مطلب

امروز بابایی به مناسبت چهار و نیم سالگیت واست یه لیفتراک خریده ، البته دوتایی با هم رفتین و خریدین ( خیلی وقته شما لیفتراک میخواستین و بالاخره بابایی امروز سوپرایزت کرد ).

اینم عکسش ؛ با هزار التماس تو عکس مثلا داری واسه خاطر دل مامانی نیخندی ، ای ووروجکبوس

البته منم ظهری از سرکار اومدنی واست بالابالای انگلیسی گرفته بودم که خیییییییییییییییلی ذوق زده شدی و همین امروز مؤفق شدی 6 کلمه از 6 کارت اول رو یادبگیری و بخونی .تشویقتشویقتشویق الهی من فدای اون چشات بشم که از خوشحالی میدرخشید امروز .

6 کلمه اول : dad       mum           baby           girl           boy         toy . عزیزم این 6 کلمه رو هم میتونی بدون تصویرش بخونی و هم معانیشو یاد گرفتی . پیشرفتت رو به خودم و خودت تبریک میگم گلم .

در ضمن شما کلمات انگلیسی بیشتری رو تو مهد یاد گرفتی منتها اونا رو نمیتونی بخونی .

apple:سیب      bag : کیف      bird : پرنده        car : ماشین      cat : گربه         cup : فنجان      one : یک    tow : دو       tree : سه      orenge : پرتقال    dog : سگ       elephent : فیل   frog : قورباغه   fish : ماهی  guot:بزغاله   horse : اسب    icecrem : بستنی    jug : کوزه   kangro : کانگرو   lion : شیر   hello : سلام   goodbye : خداحافظ        goodnight : شب بخیر        monkey : میمون

و البته چند تا از کلمات فارسی رو هم میتونی بخونی و بنویسی

آب              بابا                   نان                 مامان                گل               مو             دست             پا

اینا رو من نوشتم و بعدی رو شما

و اینم فلش کارتهای فارسی که هم خوندنشونو بلدی و هم نوشتنشون رو ، حتی تو کتابهای داستانت این کلمات را پیدا می کنی و به من نشون میدی ،الهی قربون اون قد و بالات بشمممممممممممممم من بغل

عروسک کیمیدی رو مهمون آذربایجانیمون واست گرفته بود که خیلی دوستش داری .

و این هم سان آی دخترخاله ناز اشکان که خیلی همدیگه رو دوست دارن ، عزیزم شما دو تا عادتونه وقتی با هم هستین تو با گوشی خاله جون و سان آی هم با گوشی من بازی می کنه .

البته اینم بگم که تولد باباجون هم 20 دی ماه بود و چون امسال ما یادمون نبود شما باباجونو سوپرایزش کردی

 

 

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان ریحانه
22 دی 93 11:33
چهار سال و نیمگی آقا اشکان گلم مبااااااااااااااااااااااااارک مهتاب جون قربون اون حس مادری شما برم منننننننننننننن حالا خداییش با این وروجکا سر و کله زدن عالمی داره برا خودش یه عصاب آروم میخواد که هر چی میگن سریع براشون انجام بدی بدون عصبانیت و البته که عصبانیت تو قاموس ما جایی نداره مهتاب جون به خاطر همه ی پیشرفتهای اشکان جونم تو زمینه ی خواندن و نوشتن واژه های انگلیسی و فارسی بهت تبریک میگم آفرین به هوش اشکان عزیزم ببوس روی ماهشو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات بشم ریحانه جون که همیشه مثل خود آدم ، آدمو درکش میکنی و همیشه اولینی . ممنونم خاله جون ، اینم از طرف اشکان تقصیر بچه ها نیست همش تقصیر ماست که با چیزای الکی اعصاب خودمونو به هم ریخته می کنیم . نازنین جونمو کلی ببوسش
فایضه مامانه عسل
22 دی 93 11:37
سلام عزیزم ... خوب هستین .... ؟ توی تنظیمات وبلاگتون داخل منوی کاربری : لیست ؛مدیریت وبلاگ توی اون قسمت یه گزینه هست به اسم ابزار کاربردی اونو کلیک کنین و یه گزینه توش هست که نوشته قفل کردن کلیک راست ... اونو کلیک کنین و کدشو توی تنظیمات وبلاگتون یعنی همون کد اسکریپت کپی و پیست کنین ... باعث میشه کسی نتونه عکسا رو سیو کنه.... ولی اگه یکی یه مقدار وارد باشه فکر کنم بتونه بازش کنه که اونم خیلی کم پیش میاد ... بازم مشکلی داشتید بهم بگین خوشحال میشم راهنماییتون کنم ....
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام .خوبیم مرسی ممنونم از راهنماییتون گلم . عسل جونمو ببوسش
مریم(مامان کیان)
22 دی 93 15:49
سلام مهتاب جان تبریک میگم گل پسرتون 4 سال و نیمه شد.... مامانش دیگه حسابی مرد شده ها قربونش بشم انقدر باهوشه و انقدر خوب فارسی و انگلیسی و یاد گرفته
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام مريم جون.ممنونم عزيزم از لطفتون.آره ديگه پسرم داره مرد ميشه فدات بشم مريم جون.كيان جونو ببوس
مریم(مامان کیان)
22 دی 93 15:50
مهتاب جون همه کارای بچه ها دوره ایه این وابستگی و یا به قول خودتون آویزون شما بودن هم تموم میشه فقط جلوی خودش از این ویژگیش حرفی نزنید و باهاش مدارا کنید
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مريم جون ميدونم اين آويزون شدن هم مثل خيلي عادتهاي ديگه اش تموم ميشه و دلتنگيش واسه من ميمونه.
مامان فرخنده
23 دی 93 14:21
چهار ونيم سالگيت مبارك باشه اشكان جونم به اشكان جونم كه اين همه كلمه انگليسي ياد گرفته مهتاب جونم وابستگي اشكان به شما بخاطر اينه كه شما ميري سركار بزرگتر بشه متوجه ميشه ناراحت نباش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم خاله فرخنده. شرمنده مي كني خاله جون ميبيني فرخنده جونم.دروغ نباشه خيييييييلي خوشحال ميشم وقتي ميبينم اشكانم پيشرفت كرده. ايشالا روزي برسه كه مليسا جونم هم بتونه بخونه و بنويسه اونموقع ميبيني كه چه طعمي داره آره فرخنده جون واسه اينه كه به اندازه اي كه دلش ميخواد پيشش نيستم ،گيرش كه ميفتم تلافيشو در مياره ببوس روي ماه مليسا جون خوشگلمو
مامان نورا
23 دی 93 14:55
سلام مهتاب جون خوبی؟پنجاه و چهارمین ماهگرد گل پسر مبارکتون باشه و براتون حفظش کنه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم.ممنونم . شما خوبيد؟فدات بشم گلم .ايشالا تولد نورا جون. ببوس روي ماه نورا جون نازنازيو
مامان ریحانه
23 دی 93 18:23
مهتاب جون سلام ماشالله چه پسر بانمکی دارین خدا حفظش کنه عزیزم ممنون شما هم با افتخار لینک شدید
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم عزيزم. ماشالا نيايش جون هم خييييييبيييلي با مزه است.ببوس روي گلش رو.
سما مامان مرسانا
24 دی 93 17:44
سلام مهتاب جوووونم خوبى؟؟؟؟؟عشق خاله شما خوبى؟؟؟؟؟؟ چهار سال و نيمگى آقا اشكان گل رو تبريك ميگممممم ايشالا 200ساله بشه مهتاب جووووونم مواظب خودتون باشيد راستى مطلب گذاشتم اگه بياى و نظرتو بگى خوشحال ميشيم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام سما جونم.ممنون.شما خوبین؟ چشم حتماً میام
عمه فروغ
25 دی 93 0:16
سلام مهتاب جونم 4 و نیم سالگی پسر گلت مبارک ان شاا.. همیشه زنده باشه ای جونم فدای اشکان باهوش ان شاا.. همیشه موفق باشی کادوهات هم مبارک عزیزم و تولد بابا جونت هم مبارک ان شاا. خدا سایش رو بالا سرتون نگه داره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام فروغ جونممممممممممم.ممنونم عزیزم. مرسی عمه مهربون . ممنونم بخاطر دعای خوبتون . آرشیدای گلمو ببوس .
مامان راحله
28 دی 93 18:22
ماشالله خدا حفظت کنه پسر خوشگل و باهوشم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم خاله جون
خانه کو چک ما
13 بهمن 93 23:11
سلام عزیزم چه پسر عزیزی دارین. میگما این بالا بالا چیز خوبیه? واقعا به دردمیخوره? زیاد خوندن و نوشتن به پسرتون یادندیدچون باهوشه وبعدن که بره مدرسه درسا براش کسل کننده میشه البته پیشنهاده فقط. بوووس واسه اشکان و مامان گلش
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام گلم.شما لطف دارين.بالا بالا خوبه اما من زياد وقت ندارم با پسرم كار كنم خودش از طريق رايانه ياد ميگيره.سي دي آموزشي داره واسه اشكان جنبه سرگرمي داره.ممنون از پيشنهادتون عزيزم.