اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

تبریک روز مادر

1394/1/23 9:22
342 بازدید
اشتراک گذاری

... اس جدید تبریک روز زن و مادر (اردیبهشت 92

 

مادر! وجود تو خونِ حیات در رگ من است. بی تو، گلی بی برگ، شمعی بی شعله، کویری سوزناک، خنده ای بی صدا، زنده ای بی روح و سرانجام، نقطه ای بی نشان در دریای پر تلاطم زندگی ام هستم.
مادر م،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارکمحبتمحبتمحبت

روز مادر را به همه دوستان گلم تبریک میگم .

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان راحله
23 فروردین 94 12:04
عمه فروغ
23 فروردین 94 13:28
مهتاب جون روز مادر بر شما و مادر محترمتان با تاخیر مبارک ان شاا.. زنده باشید و سایتون بالا سر اشکان جون باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم فروغ جونم . ایشالا که همیشه زنده باشی و خودت یه روز مادر بشی تا بفهمی مادر بودن چیه دوستت داریم
مامان ریحانه
23 فروردین 94 19:33
چه متن زیبایی و چه احساس لطیفی مهتاب جون مبارک بادت این ایام
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
قلبونت ریحانه جونم . دوستت دارم
سما مامان مرسانا
27 فروردین 94 9:51
سلام مهتاب جونم روزت با تاخير مبارك دوست خوبم ايشالا سايه ات هميشه بالا سر پسر خوبمون باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات سمای گلم . دوستت دارم
مامان علی
30 فروردین 94 7:27
مهتاب عزیزم روز شما هم مبارک چه قشنگ است که ما با واسطه این کوچولوها مادر شده ایم هزاران بار شکر
فروزان(مامان بردیا جون)
30 فروردین 94 14:28
سلام به شما دوست عزیز ... روز مادر بر شما مبارک با تاخیر... عزیزم امیدوارم در سایه تو مادر خوب پسر گلت به رشد و بالندگی برسه... از آشناییت خوشبختم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات عزیزم . مرسی
مامان راحله
30 فروردین 94 20:54
مامان مريم
31 فروردین 94 11:54
فدای این پسر گل
سما مامان مرسانا و ارشيا
31 فروردین 94 14:40
سلام مهتاب نازنينم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانی(برای دخترم زهرا)
31 فروردین 94 17:43
سلام عزیزم روز مادر با کلی تاخیر و شرمندگی مبارک شرمنده تازه وصل شدیم
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 9:32
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی