اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

جشن بازگشایی

1394/7/9 12:52
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم.

امروز 94/07/08 توی کودکستان جشن بازگشایی براتون گرفتند و به همین مناسبت من مرخصی گرفتم تا همه وجودم  را با دستهای خودم آماده و راهی کنم و از اینکار بیشترین لذت را میبرم .

دردانه مادر الان 5 سال و دو ماه از روزی که پا به دنیای ما گذاشتی میگذرد و من هر روز دلم بیشتر و بیشتر به روزهای گذشته تنگ میشود ، دلم برای شیرخوردنت ، گریه کردنت و برای اونروزهایی که صبحها با صدای تو و بخاطر تو چشمانم را باز میکردم و تو را کنار خودم با اون چشمان جادوئی و  لبهای خندان و زیبا میدیدم تنگ شده . اصلا باورم نمیشه که پسرک من داره میره پیش دبستانی . اما خدا را شاکرم و هزار مرتبه شکر میگویم بخاطر این حس زیبای مادری که در دلم تابانده . دوستت دارم پسر قشنگمبغل و اما جشن بازگشایی :

دیشب بابایی به همین مناسبت یک شاخه گل رز برات گرفته بود و واسه اینکه خراب نشه گذاشتیم تو یخچال و شما صبح زود از خواب بلند شدی و اولین کاری که کردی منو صدا کردی و بعد از یک بوس خوشگل و صبح بخیر چسبنده رفتی سراغ گلت و از یخچال برداشتی . بابائی هم به همین مناسبت امروز دیرتر سرکار رفت تا با هم عسل زندگیمونو راهی کنیم و هم تو و هم من خیلی خوشحال بودیم .

بقیه عکسها در ادامه مطلب آرام

 

عکس پرسنلی برای پیش دبستانی 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان صفا
23 آبان 94 14:32
خدا حفظش کنه ایشاللخ روز دانشگاه رفتنش باشه
مامان راحله
23 آبان 94 17:34
مامان ریحانه
25 آبان 94 0:40
سلام مهتاب جون خوبی عزیزم میگم چه حس زیبا و مادرانه ای اشک تو چشام جمع شد منو بردی به گذشته روزهایی که پوریا به پیش دبستانی می رفت چه حس و حال قشنگی بود اون روزا مبااااااااااااااارک باشه پیش دبستانی رفتن اشکان جوووووووووونم چه برنامنه ای هم داشتید شما پدر و مادر مهربون براش چه گل قشنگی فدای عکس پرسنلیش بشم ماشالله به این موها خیلی قیافش با عکس پایینیش فرق کرده چه جالب عکسش روی کیفشم هست خیلی طرح جالب و جذابیه الهی که مهتاب جون بیای و از جشن بازگشایی دانشگاه اشکان نازم بنویسی البته اونوقت دیگه باید آستینا رو هم بالا بزنیو به فکر دامادیشم باشی به امید رسیدن به تمام آرزوهای قشنگت روی ماهگل پسر نازمو خیلی ببوس
عمه فروغ
2 آذر 94 17:02
سلام مهتاب جوونخوش اومدید 5 سال و 2 ماهه شدن مرد کوچکتون مبارک به به چه عالی ان شاا.. که روزهای پیش دبستانی بهت خوش بگذره و همیشه موفق باشی ای جان چه کیف خوشگلی هم داره
مامان فرخنده
8 آذر 94 9:18
عزيززززم خدا حفظش كنه اشكان جون گلت هم خيلي خوشگل بود عزيزززززم چه جالب عكستون را روي كيف چاپ كرده بودند قشنگ بود