اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

هيجان

1393/8/4 21:12
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه ام.فردا پنجم آبانماه قرار است از مهدكودك ببرنتون صدا و سيما برنامه نازبالالار.امروز بخاطر فردا خيلي هيجان داري البته من بيشتر از تو هيجان دارم و به همه گفتم كه فردا برنامه رو نگاه كنند.عزيز دلم من تا حالا تو رو تنهايي جايي نفرستادم اما فردا براي اولين بار قراره تو رو با مربي و مدير و بچه هاي مهد بفرستم صدا و سيما و راستشو بخواي خيلي نگرانتم اما چون دوست نداشتم اين حق و ازت بگيرم رضايت دادم كه بري.خييييييييييييلي دوستت دارم نازنينم.اميدوارم بهت خوش بگذره و خاطره خوبي واست بشه عسلم.ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغ
5 آبان 93 12:31
سلام.ممنونم به من سر زدید ان شاا.. به اشکان جون خوش بگذره
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.خواهش ميكنم.ممنونم.عمه لينكي.آرشيداكوچولو رو ببوس عمه.