اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

نازبالالار

1393/8/5 16:44
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.امروز صبح مهد تعطيل بود و تو پيش مامان جون مونده بودي.من زودتر از سركار اومدم تا خودم تو رو واسه رفتن به مهد و صدا و سيما  آماده كنم.تو ميگفتي من بدون مامان هيچ جا نميرم و من بغلت كردم و چندتا بوسه خوشگل ازت گرفتم و موهات و شونه زدم و ژل زدم تا خراب نشه.بعد دوتايي با هم رفتيم مهد و من اونجا منتظر شدم تا گل پسرم سوار سرويس بشه و بره.بعد ازاينكه سرويس راه افتاد منم برگشتم خونه اما دلم پيش تو مونده بود عزيزززززززم.اومدم تو خونه و منتظر شدم تا برنامه نازبالالار شروع بشه و من پسر نازم و ببينم اما پسر من اونجا فقط با دوستش شيطنت كرد و اصلا به دوربين نگاه نكرد.آخه پسر شيطون من كلا با دوربين مشكل داره و من هيچوقت موفق نشدم ي عكس مورد دلخواه خودم ازش بگيرم.ناقلاماچماچماچبغلبغلبغل

البته پسملی گل من هم گناه نداشتا ، آخه از شانس بدش به اول روزهای محرم و از بس برنامه غمگین و بیحال اجرا شد بچه ها همشون مونده بودند تو کف . آخه یکی نیست به این آقایونی که دارن اونجا برنامه پخش میکنن بگه که این چه برنامه ای بود که واسه نی نی ها پخش کردید مگه نمیدونستید که اینا فقط 4 یا 5 سالشونه و با این چیزها حوصله شون سر میره من که خودم فقط و فقط بخاطر تماشای پسرم پای تلویزیون بودم و حوصله نگاه کردن به برنامه بیحال و ندارم .

نمیدونم اگه یک بار دیگه از این فرصتها پیش بیاد اشکان گلم حاضر میشه بره سوالسوال

پسندها (2)

نظرات (7)

عمه فروغ
8 آبان 93 17:01
سلام مهتاب جونم خوبي؟ آخ جون گل پسرمون رفته بود صداو سيما
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام عزيزم.خوبم.شما خوبيد؟آره رفته بود.
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:33
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___________
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.ممنونم.چشم حتما سر ميزنم گلم.
مامی فاطمه
9 آبان 93 16:22
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.ممنون گلم.جتما سر ميزنم.
مامان ریحانه
12 آبان 93 1:12
سلام عزیز دلم قبل ازاینکه به قسمت نظراتم برم تو وب سما جون بودم آخه ما خیلی با هم دوستیم اسم شما رو دیدم گفتم یه سر بیام و از هواداراتون بشم بعد اومد مدیریت وب خودم و نظرامو چک کردم شوکه شدم همون مامان اشکان جونو به هر حال خانمی خوشحال شدم که به وبم سر زدی و یه دنیا ممنون از ابراز همدردیت عزیزم پیش از پیش به دعای شما دوستان نیاز دارم آخه دکتر نازنینم گفته که باید عمل بشه یعنی این روزا داغونه داغونم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
من هم از وب سما جون شما رو پيدا كردم.خوشحالم از آشناييتون.دختر نازنينيت رو دعا ميكنيم همگي.الهي فدات بشم غصه نخور خانمي.انشاءاله همه چي خوب ميشه.فداي نازنين زهرا هم بشم با اون همه دردي كه ميكشه.
مامان ریحانه
12 آبان 93 10:25
سلام مهتاب جون روز تاسوعای حسینی رو به شما تسلیت میگم التماس دعا خانمی مهربان ،دلم می خواد افتخار اینو داشته باشم که شما رو لینک کنم و به دوست های عزیزم دوستی مهربان و دوست داشتنی و غمخوار اضافه کنم پس با اجازتون قربان شما اشکان جونو خیلی خیلی ببوس
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
باعث افتخاره عزيزم.من هم شما رو لينك كردم.البته من بدون اجازه لينكيدم فدات شم.شما هم نازنين زهرا كوچولو رو ببوسش.
مهدی نورزادلاله
17 آبان 93 12:44
با سلام بنده نورزاد هستم - یکی از بازیگران برنامه ی ناز بالالار - از اینکه فرزندان عزیز وطنم به خصوص فرزند دلبند شما در برنامه ی ما حضور پیدا می کنند خوشحالم و امیدوارم بتونیم ذره ای در تربیت و آینده سازی بچه های عزیز نقش مثبت داشته باشیم . خوشحال شدم این وبلاگ رو دیدم . ممنون . به امید شادکامی و بهروزی فرزند شما و همه ی ایرانیان .
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.خوشحال شدم از آشناييتون.برنامه شما رو ضبط كردم و پسرم هر روز با ديدنش ذوق زده ميشه.ممنونم كه بخاطر فرزندان وطنمون تلاش مي كنيد.
مهدی نورزادلاله
17 آبان 93 12:54
با سلام بنده نورزاد هستم مجددا پیام می نویسم و از اینکه نام فرزند دلبند شما رو اتفاقی توی صفحه ی مربوط به ناز بالالار می بینم خوشحالم و امیدوارم همه ی فرزندان ایران زمین شادکام و سربلند باشند .
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.سپاسگذارم.پسر من جزو بچه هاي كودكستان آنا بود كه آخرين برنامه قبل از تاسوعا بود.