اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

كاردستي و نقاشي پسرم به مناسبت تولد بابائی

1393/8/6 18:45
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ و نازم .

امروز 1393/08/06 تولد همسرمه و پسر گلم از صبح فقط به فکر سوپرایز کردن بابئی هستش ، تا اینکه عصری یادش افتاد که واسه بابائی کاردستی درست کنه و نقاشی بکشه .3.gif و از من خواست که کمکش کنم و من هم با کمال میل قبول کردم ، بریدن شکلها با من بود و چسبوندنشون با اشکان جونم .و در پائین نتیجه کار و میبینید .

کاردستی های پسر قشنگم واسه تولد باباش ، البته مامانی هم کمکش کرده .

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ریحانه
14 آبان 93 16:58
پس کو عکسهاش عزیزم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام ريحانه جون.عكساشو گذاشتم. چه خبر از دختر نازمون؟حالش خوبه گلم؟خودت چي؟خوبي انشاءاله؟
فروغ
14 آبان 93 17:04
سلام مهتاب جون خوبي؟ آفرين به گل پسرمون که کاردستي درست کرده تولد بابايي هم مباوک ان شاا.. هميشه سايش بالا سرتون باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.فدات شم.ممنونم گلم.آرشيدا رو ببوس
کیان
15 آبان 93 14:40
به به چه پسر هنرمندی
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.ممنون عزيزم