اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

روز عاشورا

1393/8/13 17:18
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.اول از همه عاشوراي حسيني رو به شما دوستان عزيزم تسليت عرض ميكنم.پسر گلم امروز با امام حسين و حضرت علي اصغر بهتر آشنا شد و مجبورم كرد تا داستانشون رو واسش توضيح بدم.پسر مهربونم وقتي داستان علي اصغر و فهميد خيلي ناراحت شد اما قربونش برم به خاطر مردونگيش سعي ميكرد نذاره كه ماماني متوجه موضوع بشه.اما فكرش تا شب مشغول بود و هي از علي اصغر ميپرسيد،حتي موقع خواب كه بين خواب و بيداري بود پرسيد ماماني علي اصغر دختر بود يا پسر؟از شنيدن سؤالش هم خنده ام گرفت هم از اينكه ناراحتش كرده بودم دلم

واسش سوخت كه نميتونست با اين موضوع كنار بياد.

 

الهي فداي دل مهربونت بشم پسر نازم.

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

عمه فروغ
14 آبان 93 18:25
هزار ماشاا.. به این گل پسر انش اا.. امام حسین خودش حافظت باشه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم عمه جون آرشيدا.خدا آرشيدا كوچولو رو هم حفظ كنه.
مامان ریحانه
14 آبان 93 19:59
عزاداریت قبولخاله جون قربون دل کوچیک شما بچه ها بشم که انقدر دلتون مهربونه عزیز خاله حتما با اون دل مهربونت نازنین منو دعا کن
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام خاله جون.من و مامانم ديروز كلي نازنبن كوچولو رو دعا كرديم.غصه نخور خاله ريحانه.خدا اظب نازنين جون هستش.
مامانی دخمل بلا
14 آبان 93 21:06
چه خوش تیپی شما گل پسرم ... ماشاالله ... عزاداریتم قبول باشه ... همیشه حسینی و مومن باشی عزیزم ...
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.ممنونم عزيزم كه به وب من سر زدي.
سما مامان مرسانا
15 آبان 93 18:52
سلام مهتاب جون و اشكان جونمممممم مطلب گذاشتم زود بيا
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
به به سما خانوم.چشم اومدم.
مامان جون
17 آبان 93 21:10
ماشالله چه پسر نازی.. لینکت کردم خوشگله
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنون گلم.لطف كردي