اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

دلنوشته هاي ماماني واسه اشكان

1393/9/19 17:17
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم و ني ني هاي خوشگلتون.اميدوارم كه در كنار نانازيهاتون سالم و تندرست باشيد.و اما پسر عزيز و مهربونم ، خيييييييلي دوست دارم.الان كه من دارم اين مطالب رو مينويسم تو خوابيدي و من هم از فرصت استفاده كردم و برات مطلب گذاشتم.

عشقم تو داري بزرگ ميشي و ماماني از ديدن اين روزها هم خوشحال ميشه و هم دلش ميگيره ،آخه دوست دارم كوچولو بموني و من بتونم بيشتر باهات بازي كنم و اون لحظه هايي رو كه كنارت نيستم رو جبران كنم.عزيز دلم لحظه هايي رو كه نميتونم كنارت باشم از لحظه هاي تلف شده عمرم ميدونم و افسوس ميخورم.نميدونم وقتي بزرگ بشي ميتوني من و دركم كني و ببخشي!!! حتما ميتوني،چون تو از الان هم بچه عاقل و باهوشي هستي و هميشه هواي ماماني و داري و من بخاطر اين مسئله به خودم ميبالم.آخه چند وقت پيش ي كسايي دل ماماني و شكسته بودند و تو اين موضوع رو بدون اينكه من بهت بگم درك كرده بودي و بخاطر اين موضوع حتي اسم اون آدما را به زبونت هم نمياوردي و وقتي بابا علتش رو پرسيد گفتي من دوست ندارم كسي به مامان من بي احترامي كنه.الهي فداي اون دل مهربونت بشم من.راستش با شنيدن اين حرفت هم خوشحال شدم و هم ناراحت.آخه اصلا دوست ندارم پسرم عقده اي بار بياد.بخاطر اين حرف تو مجبور شدم از اشتباه اون آدما چشم پوشي كنم و ببخشمشون تا تو هم از من بخشيدن و ياد بگيري و بدوني كه كينه چيز خوبي نيست و آدما بايد در بعضي مواقع همديگه رو ببخشند.

فرشته مهربونم امروز رفته بودم مهدكودك تا از مربي و مديرتون احوالت را جويا بشم.خانم سياحي ،مدير مهدكودك خيلي ازت تعريف ميكرد جوري كه وقتي داشت از تو تعريف ميكرد چشاش برق ميزد و من هم خيييييلي خوشحال شدم و اما مربيتون رفته بود و نتونستم باهاش حرف بزنم.خانم مدير ميگفت اشكان فقط با دخترهاي خوشگل كه خوش سليقه اند و شادند دوسته و با اون بچه هايي كه خوش سليقه نيستند اصلا حرف نميزنه و باهاشون بازي نميكنه واز ميان پسرها فقط با يك پسركوچولو دوسته كه اسمش هم الياره . و من وقتي ازت پرسيدم گفتي ماماني آخه اونا بچه هاي مرتبي نيستند و دير ميان سر كلاس.اما پسرم يادت باشه تو بايد بتوني همه رو دوست داشته باشي جز اون آدمايي كه كارهاي بد ميكنند و هيچكس دوسشون نداره.ماماني هم دوست نداره كه پسر دسته گلش با آدمهاي بدكاره دوست بشه.وقتي بزرگ بشي و اينو بخوني خودت متوجه ميشي كه منظور ماماني چيه!!!!

اين هم از دلنوشته هاي ماماني واسه فرشته مهربونش كه اميدواره پسر گلش هميشه مثل فرشته ها بمونه.

خيييييييييلي دوست دارم و عاشقتم.محبتقلبقلبماچماچماچ

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

عمه فروغ
19 آذر 93 18:06
سلام مهتاب جونم خوبی؟ هزار ماشاا.. به اشکان جون که این قدر مهربون و دوست داشتنی هست
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام فروغ جونم.شما خوبيد؟؟؟؟ ممنون از لطفت عزيزم.آرشيدا جونمو ببوس از طرف من.
سما مامان مرسانا
19 آذر 93 18:25
سلام دوست عزيز و مهربونم خوبيد؟؟؟؟اشكان خان خوبن؟؟؟؟عجب پسري به بابا جونش گفته دوست ندارم كسي به مامانم بي احترامي كنه چه خوب كه با دختراي خوشگل و خوش سليقه دوسته گلم اصلا دوست ندارم پست هاي غمگينو بخونم عزيزم لطفا خاطرات شيرين اشكان جونمو بنويس ببوس اون روي ماهه عسلمو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام.ممنونم سما جون.تو هم ببوس روي ماه فرشته هاتو.
سما مامان مرسانا
19 آذر 93 18:26
بووووووووووووووووووس
مریم(مامان کیان)
19 آذر 93 19:31
خوب میبینم که اشکان جون از حالا داره دست رو دخترای خوشگل میزاره کارت در اومده مامانش از 20 سالگی باید بری دنبال عروس داری عزیزم معلومه که اشکان جونم مامانش و خیلی دوست داره که زود از ناراحتی مامانش ناراحت میشه و حتی درک میکنه ... مامانش به نظرم بهترین کار و کردین که بخشیدن و یادش دادین امیدوارم همیشه بهترین خاطره ها رو با پسر خوش سلیقه ام داشته باشین
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
فدات بشمممممممم مريم جون.آره ديگه كارم در اومده بايد خيلي مواظب باشم.روي ماه و نازنين كيان جونمو ببوس.
مامان ریحانه
19 آذر 93 20:08
عزیز دلم آدم فکرشم نمی تونه بکنه که بچه ها به این زودی بزرگ بشن و بخوان تو غم و غصه های ما هم شریک باشن خانومی خوش سلیقگی پسرت باعث افتخاره چون خیلی کم پیش میاد پسرا خوش سلیقه باشن عزیزم روی ماهتو می بوسم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم ريحانه جون.آره واقعا بچه ها خيلي زود بزرگ ميشن و اطرافشون رو بهتر از ما ميبينند.هميشه مي ترسيدم كه مادر يك پسر بچه بي نظم و بي سليقه بشم اما خدا رو شكر پسرم هم كمتر از دخترا خوش سليقه نيست كه ي كم هم بيشتره.نازنين جونمو ببوووووووسش مامان مهربون.
مامان ریحانه
19 آذر 93 23:53
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ گل برای گل
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
واااااااااي ريحانه جون دستت درد نكنه.لطف كردي گلم.دوست دارم.
مامان آرميتا و پارسا
21 آذر 93 14:36
سلام عزيزم خوبين؟؟؟؟اميدوارم خوب خوب باشين ممنون ميشم به منم سربزنيد با اجازه لينك شدي اگه دوست داشتي شما هم بلينك
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام گلم.ممنونم كه سرزديد.شما هم لينكيد.آرميتا كوچولو و پارسا خان و ببوس عزيزم.