اشكان كوچولوي مناشكان كوچولوي من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

اشکان تک ستاره قلبم(اشکان شفیعی)

سفر به منطقه سرسبز شمال

1394/3/18 11:50
934 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ؛

من و بابایی با اینکه فقط سه روز تعطیل بودیم تصمیم گرفتیم بخاطر اینکه شما علاقه زیادی به دریا داری شما رو ببریم شمال و چون وقتمون کم بودیم تا ساحل گیسوم رفتیم و برگشتیم . شب ساعت 2 به اصرار شما راه افتادیم و شما اصلا دلت نمیخواست که بخوابی و میگفتی بیدار میمونم اما من به شدت خوابم میومد و بخاطر تو و بابایی که یه هو خوابش نبره بیدار موندم و تو عزیز دلم بالاخره چند ساعت خوابیدی و بیدار شدی و وقتی رسیدیم ساحل بدو بدو رفتی کنار دریا و دلت نمیخواست از دریا جدا بشی آرام

از بس بهت خوش گذشته بود میگفتی چی میشه تات پائیز اینجا بمونیم میگم چرا تا پائیز ؟؟؟ میگی آخه پائیز میخوام برم مهد آرام قربون پسر با تحصیلاتم برم که عاشق مهد و مدرسه است و این مسئله رو پذیرفته که رفتن به مهد و مدرسه اجباریه و نمیشه از زیرش در رفت حتی با موندن کنار دریا خندونک

بعد از دریا علاقه خاصی به اسب و اسب سواری داری و تو ساحل چند بار هم سوار اسب شدی و دور زدی که فیلمت رو گرفتم محبت

پسر اسب سوار من در ساحل خوش آب و هوای گیسوم (عاشق اسبی پسرم)بوس

آقای عکاس خسیس واسمون فایل نداد منم اینو از روی عکس با دوربین خودم گرفتم غمگین

البته علاقه خیلی زیادی هم به ماسه بازی داری که کلی عشق و حال کردی بغل

مامان مهربونم که همیشه دنبال اشکانه ، الهی فدای مامان گلم بشم بوس

بعد از ماسه بازی و آب بازی مفصل اومدی میگی I am hungry mummy چشمک

انقدر گشنه ات شده که داری بیسکویت و با نایلونش میخوری خندونک

گفتم یه ژست خوب بگیر کنار دریا مامانی و خوشحال کن ، این شد نتیجه اش بغل

میگفتی کاش همه اینا مال من بودند و باهاشون بازی میکردم خندونک

پسر ماهیخوار من ؛ ماهی رو فقط از دست من میخوری و به هیچکس اعتماد نداری حتی بابا . میگی مامان بابا میخواد منو بکشه ماهی را با استخوان میده بیا بخور خندونک آخه یه بار همسری یک تکه از ماهی رو سوا کرد و داد به من که بده اشکان بخوره استخوان نداره و من که مثل اشکان فقط به خودم اعتماد دارم نگاهی بهش کردم و استخوان و درآوردم برای همینه که اشکان بهش اعتماد نداره خندونک

اینم عکسی که خود اشکان از مورد علاقه هاش گرفته

اینم پسر غمگین و خسته من تو جنگل گیسوم که نمیتونه از ماسه و دریا دل بکنه غمناک

این عکس هم توسط گل پسرم خلق شده ؛ جنگل همیشه آرامش خاصی به من میده راضی

<< پسر گل مامانی تا این لحظه 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن دارد >>

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

سما مامان فرشته ها
18 خرداد 94 11:32
سلام عزيز هاى من خوبيد؟.اميدوارم خوب خوب باشيد. اميدوارم سفر خيلى خوبى داشتيد عزيزم چه اسب خوشگلى منم عاشق اسبمما كه اقيانوس داريم اشكان جونم چه جيغى هم كشيدهالهى فداى پسر ناناز بشم انقد گشنشه با نايلونش كرده تو دهنش چه ژست قشنگى ملوس من به به چه جنگل با صفايى!!!ما هم جنگل داريمااااااا اشكان جونمايشالا با همسر آينده و بچه ى آينده بريد شمال مهتاب جونم از طرف من آقاى خان رو ببوس
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام سمای گلم.ممنونم عزیزم جات خالی بود من هم دوست دارم اما میترسم چون یه بار سوار شدم اسبه منو کوبیده زمینمارگزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد اما در کل عاشق جنگلم مرسی سما جونم از این همه لطفت عزیزم تو هم عروسکهای خوشگلت رو ببوس
پریسا
18 خرداد 94 12:40
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنونم عزیزم. مرسی که به ما سرزدین چشم حتما گلم
محجوب بانو
18 خرداد 94 17:50
سلام عزیزم پسرتون خیلی نـــــــــازه انشالله خدا براتون حقظش کنــــــــــــه
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام محبوبه گلم ممنون عزیزم به خاطر دعاتون انشالله نی نی شما هم به سلامتی بدنیا بیان
مامان ریحانه
19 خرداد 94 1:04
سلام مهتاب جونم همیشه به سفر خواهر عجب جایی هم رفتید جنگلای گیسوم خاطره ی خوبی از این جنگلا دارم خیلی قشنگن فدای اشکان بشم که اسب سواری میکنه معلومه حسابی بهش خوش گذشته انشالله همیشه سلامت باشه آقا پسر نازمون خدا نگهدار مامانتون باشه چه چهره ی مهربونی دارن مادر بزرگها خیلی نوه ها رو دوست دارن و همیشه حواسشون به نوه هاشون هست قربون ژست خوشگلش مهتاب جون امیدوارم روزهای خوب و خوشی پیش رو داشته باشید ببوس اشکان ناز و دوست داشتنیو
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم.مرسی خواهر گلم من هم وقتی میرم جنگل آرامش خاصی بهم دست میده مخصوصا جنگلهای گیسوم آره خاله جون.حسابی بهم خوش گذشت. خدا مامان گل شما رو هم براتون حفظش کنه.آره خواهر مادربزرگها بیشتر از مامانها حواسشون به نوه هاشونه و خیلی نوه هاشون رو دوست دارند این حس و هم وقتی خودمون مادربزرگ شدیم تجربه میکنیم خدا نکنه خاله مهربونم. خواهر جونم شما هم همچنین . من هم براتون روزهای خوب و خوشی را آرزو میکنم . بوووووووووووووووس برای نازنین جون خوشگل و مامان مهربونش
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 2:06
سلام مامان اشکان منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام حتما عزیزم
مامان ماهان
19 خرداد 94 9:43
خدا گل پسرتون رو براتون حفظ کنه و بتونه زیر سایه شما و پدرش سفرهای خوبی رو تجربه کنه پسرم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده، اگه دوست دارید بهش رای بدید ، لطفا کد 275 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسی عزیزم. با عرض تأسف من قبلا رأی دادم و دیگه نمیتونم ولی امیدوارم پسر گلتون برنده بشن
عمه فروغ
19 خرداد 94 12:33
سلام مهتاب جون ای جونم چه عکس های خوشگلیمعلومه که حسابی خوش گذشته همیشه به شادی و خوشی عزیزم به به آفرین به اشکان اسب سوار
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام فروغ گلم مرسی عمه فروغ مهربون
مامان راحله
19 خرداد 94 15:46
چه عااااااااااااالی همیشه به سفر دوستمممممم
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
ممنون راحله عزیزم . میبوسمت
مامان راحله
21 خرداد 94 17:27
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
سما مامان فرشته ها
22 خرداد 94 10:49
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
سما مامان فرشته ها
24 خرداد 94 10:44
مهتاب کجایی نیستی؟کم پیدایی؟
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
کمی سرم شلوغ بود عزیزم.
مامان فرخنده
24 خرداد 94 15:39
عزيززززززززززم هميشه به گردش و شادي خوش بحالت كه رفتي دريا من هم خيلي دلم ميخواد ولي فعلا مقدور نيست برم دريا آفرين كه خوب بلدي انگليسي حرف بزني و همين طور علاقه به مهدكودك واي چه ماهي هوس برانگيزي عزيزززززززززززم نوش جونت گوشت بشه به چسبه به بدنت عكس اسب سواريت هم خيلي خوشگل شده بوس براي اشكان وخاله مهتاب مهربون
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسي خاله فرخنده عزيزم. خوب ديگه شمام ميرين ايتاليا فكر كنم خيلي بهتر از دريايي كه من رفتم باشه.يادتون نره جاي ما رو هم خالي كنين خاله جون آره خاله مهربونم من مهدكودك و زبان و خيلي دوست دارم اما مامانم تنبله خاله مهربونم ميبوسمت و همچنين مليساي گلم رو
مامان آنیسا
25 خرداد 94 13:10
به به چه طبیعت زیبایی همیشه به گردش و شادی عکسای اشکان جون خیلی خوشکل شده
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
مرسی گلم آنیسا جونم هم خیلی خوشگل و نازه
مامان صفا
25 خرداد 94 13:30
سلام مهتاب جون خوشحالم که بهتون خوش گذشته.اشکان جون هم ماشالله خیلی پسر نازی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام صفای عزیزم.ممنون عزیزم که به ما سرزدین. در اسرع وقت حتما میام پیشتون
مامان مهدیه
25 خرداد 94 14:06
سلام مهتاب جووون همیشه به گردش و تفریح....از عکسای خوشگلت معلومه حسابی به اشکان گلی خوش گذشته.حیف شد ما هم اونموقع مسافرت بودیم وگرنه حتما به دیدنتون میومدم.شبش هم داشتیم حرف میزدیم من نتم قطع شد........ افرین به اشکان اسب سوار
مهتاب مامان اشکان
پاسخ
سلام مهدیه گلم مرسی عزیزدلم آره به اشکان که حسابی خوش گذشته بود ، دلش میخواست تا پائیز اونجا بمونه نه عزیزم وقت کم بود آخه والا خودم ازت میخواستم که یه جایی قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم .ایشالا موقعی که وقتمون زیاد باشه اینکار و میکنیم . اتفاقا یک وعده ناهار افتادیم تو شهر شما (پارک جیرال) بود رفتیم اونجا و دلمون خنک شد تو شهر شما آخه از بس همه جا گرم و شرجی بود کلافه شده بودیم شمام هر وقت گذرتون افتاد اینورا حتما خبر بده بیاییم دنبالتون بوووووووووووووووووووووووس واسه الیار گل و مامان مهدیه